Be Mindful of Your (Customer's) Experience
Impact
Your
Success
ייעוץ לארגוני
Customer Experience
ייעוץ לארגוני הצלחת לקוח
עולם המושגים דינמי ולכן כשאני מדבר על ארגוני שירות, חוויית לקוח, והצלחת לקוח אני מדבר על:
Customer Experience
Customer Success
Technical Customer Support
Training Services
Documentation Services
אז איך תדעו אם הארגון שלכם צריך ייעוץ והכוונה?
כל ארגון מתמודד עם סביבה דינמית ומשתנה, לחץ רב מצד הלקוחות ודרישותיהם, ובתוך אותו ארגון עובדים אשר צריכים לגלות עמידות, כושר הסתגלות מוגבר, יכולת יצירת יחסים בינאישיים ושיתופי פעולה עם הסביבה ואף לנקוט עמדה ברורה לשם השגת מטרות הארגון ויעדיו.
מניסיוני, רמת השירות לא אחת יורדת עם גדילת הארגון, או לחילופין, הקמת מערך השירות נעשה לא נכון והלקוחות מביעים חוסר שביעות רצון, וכך לא חייב הדבר להיות, אפשר אחרת!
אני יכול לסייע בייעוץ וליווי ארגון קיים שמעוניין להתייעל ולשפר את השירות או ארגון בתחילת דרכו ורוצה לבנות את המערך נכון מהצעד הראשון.
איך אוכל לעזור לכם?
אבחון צרכי הארגון והבנה מעמיקה של השינוי הדרוש
הגדרת הצרכים והיעדים הדרושים
פיתוח וייעול תהליכים ארגוניים ותפעוליים בראיה כלל ארגונית
בניית תוכנית עבודה להטמעת השינוי הדרוש
ליווי והטמעה של תהליכי שינוי ברמת היחידה והארגון
איך השינוי קורה?
5
ליווי והטמעת השינוי בהתאם לצרכי הארגון
4
בניית תכנית ישימה להטמעת השינוי
3
הבנת החסמים השונים העומדים בפני הצלחה
2
ניתוח של המצב המצוי והגדרת המצב הרצוי
1
ביצוע פגישות ותפצפיות לזיהוי מצב קיים