top of page
IMG_3359_edited.jpg

Be Mindful of Your (Customer's) Experience

Impact
Your 
Success

ייעוץ לארגוני
Customer Experience

Business Handshake

ייעוץ לארגוני הצלחת לקוח

עולם המושגים דינמי ולכן כשאני מדבר על ארגוני שירות, חוויית לקוח, והצלחת לקוח אני מדבר על:

Customer Experience

Customer Success

Technical Customer Support

Training Services

Documentation Services

אז איך תדעו אם הארגון שלכם צריך ייעוץ והכוונה?

 

כל ארגון מתמודד עם סביבה דינמית ומשתנה, לחץ רב מצד הלקוחות ודרישותיהם, ובתוך אותו ארגון עובדים אשר צריכים לגלות עמידות, כושר הסתגלות מוגבר, יכולת יצירת יחסים בינאישיים ושיתופי פעולה עם הסביבה ואף לנקוט עמדה ברורה לשם השגת מטרות הארגון ויעדיו.

מניסיוני, רמת השירות לא אחת יורדת עם גדילת הארגון, או לחילופין, הקמת מערך השירות נעשה לא נכון והלקוחות מביעים חוסר שביעות רצון, וכך לא חייב הדבר להיות, אפשר אחרת!

אני יכול לסייע בייעוץ וליווי ארגון קיים שמעוניין להתייעל ולשפר את השירות או ארגון בתחילת דרכו ורוצה לבנות את המערך נכון מהצעד הראשון.

איך אוכל לעזור לכם?

אבחון צרכי הארגון והבנה מעמיקה של השינוי הדרוש

הגדרת הצרכים והיעדים הדרושים

פיתוח וייעול תהליכים ארגוניים ותפעוליים בראיה כלל ארגונית

בניית תוכנית עבודה להטמעת השינוי הדרוש

ליווי והטמעה של תהליכי שינוי ברמת היחידה והארגון

IMG_2067.JPG

איך השינוי קורה?

5

ליווי והטמעת  השינוי בהתאם לצרכי הארגון

4

בניית תכנית ישימה  להטמעת השינוי

3

הבנת החסמים השונים העומדים בפני הצלחה

2

ניתוח של המצב המצוי והגדרת המצב הרצוי

1

ביצוע פגישות ותפצפיות לזיהוי מצב קיים

אילן קושניר, ZOOZ

״אבנר ליווה אותי בפרוייקט גלובלי גדול ועזר לי עם דילמות ומורכבויות בין-תרבותיות ותקשורת מקדמת מול ארה״ב״
bottom of page